...

Divorced

מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה
מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה

המלצות

לקוחות ממליצים על עו"ד שרון סגל

לאורך השנים טיפל משרדנו בענייניהם המשפחתיים של מאות לקוחות מרוצים.

בין אם לאורכם של הליכי פרידה וגירושין, בין אם בפתרון סכסוכים משפחתיים מורכבים ובין אם בענייני ירושות וצוואות – תמיד לשביעות רצונו המלאה של כל לקוח.

לפניך מספר המלצות עדכניות של לקוחות המשרד, שנאותו לאפשר לנו לפרסם את חוות הדעת שלהם.

המלצות אחרונות של לקוחות:

יניב ש.
"אני רוצה להודות לעו"ד סגל אשר ליווה אותי במשך שנתיים לא פשוטות. תמיד מצאתי אוזן קשבת והכרתי מקצוען אמיתי אשר בסופו של יום השיג במיומנותו פסק דין מצויין עבורי".

כפיר ח.
"עו"ד סגל השתמש ביכולות משפטיות מופלאות על מנת לתת לי את התוצאה הטובה ביותר ממליץ בחום. כל חבר שהיה צריך עורך דין גירושין תותח – שלחתי אליו. בנאדם קוסם".

שני ב.
"אני רוצה להגיד תודה לעורכי הדין במשרד של שרון סגל, אשר בזמן קצר הגיעו להסכם גירושין מצויין עבורי. אני ממליצה עליו וגם שלחתי חברות טובות שלי אליו".

מיטל כ.
"הגעתי לעו"ד סגל לאחר משבר מאוד גדול עם בעלי. בזמן קצר סידר לי גירושים, מזונות ילדים וחלוקת רכוש הוגנת וטובה יותר ממה שציפיתי. ממליצה. חייבת להגיד שהוא "ה"עורך דין  שילחם עבורך. לפני ואחרי הכל הוא בנאדם וזה לא פחות חשוב ברגעי משבר".

דוד ש.
"הגעתי לעו"ד שרון סגל לאחר שאבי ז"ל הלך לעולמו וקבלתי צוואה ששונתה ע"י האחים שלי. לאחר מאבק משפטי חכם ואפקטיבי במשך יותר משנתיים, עורך דין סגל הביא לכך שקבלתי את המגיע לי. ממליץ בחום. עורך דין שהוא אינציקלופדיה של דיני משפחה".

מירי כ.

"הגעתי לעו"ד שרון סגל לאחר שהייתי מיוצגת בגירושין והפסדתי 250 אלף ש"ח בפסק דין בבית המשפט למשפחה תל אביב , עו"ד שרון סגל לקח את תיק הערעור ופשוט עשה פלאים במשך שנה ולאחר 2 דיונים הוא ניצח בערעור והחזיר לי את הכסף ראוי להגיד שהלכתי ל2 עורכי דין לפניו שחשבו שאין סיכויי אבל למרות זאת הוא ניצח ממליצה בחום הוא איש אשכולות ועו"ד בחסד ".

מלי י.

 הגעתי לעו"ד שרון סגל בעקבות המלצה של חברה טובה , קבלתי את ההרגשה שאני ביידים טובות ואכן אחרי מספר לא רב של חודשים בהם הוא היה זמין לי 24 שעות למשך 7 ימים תקופה לחוצה הגענו לסיום יפה ומכובד עם הגרוש שלי , אני שמחה שהגעתי אליו ועוד יותר שמחה להמליץ עליו הבנאדם פשוט ידע להכיל אותי ולפתור כל סוגייה שעלתה במשבר הגירושין , תודה לך ולצוות המשרד .

פנו אלינו לקבלת מידע נוסף!

צור קשר לייעוץ ופרטים נוספים:

שתף כתבה זו:

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn

מאמרים קשורים

עורך דין גירושין רעננה
עורך דין גירושין רעננה

עורך דין גירושין רעננה שרון סגל גם אדם שיוזם גירושין מתוך הבנה שאין טעם להמשיך בחיים המשותפים, וגם מי שהתהליך

צור איתנו קשר

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.