...

Divorced

מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה
מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה

עורך דין גירושין רעננה

עורך דין גירושין רעננה שרון סגל

גם אדם שיוזם גירושין מתוך הבנה שאין טעם להמשיך בחיים המשותפים, וגם מי שהתהליך נכפה עליו או עליה ביוזמת בן/בת הזוג, זקוקים לעזרה. למעשה, ללא סיוע מצד עורך דין גירושין רעננה התוצאה עלולה להיות פגיעה של ממש באיכות החיים, ולטווח ארוך. במשרד עורכי דין שרון סגל תמצאו צוות מיומן מאוד של עורכי דין שהם גם מגשרים, ובהתאם יכולים להושיט לכם את העזרה הנחוצה בדרכים שונות.

עורך דין לענייני גירושין רעננה

  • רגיעה – תהליך גירושין עלול להיות מלווה ברגשות סוערים. גם אי הוודאות מייצרת לא מעט טלטלות וקושי. עם עורך דין מיומן לצדכם, תוכלו להיות רגועים יותר, ולדעת שבסופו של דבר האינטרסים המהותיים שלכם יישמרו. הרגיעה גם מונעת טעויות בשיקול הדעת שעלולות לעלות ביוקר.
  • הכוונה – עורך דין מומחה לגירושין מסייע לכל מי שעומד או עומדת לקראת פרידה להבין כיצד להתנהל באופן מושכל, מהן האפשרויות העומדות בפניהם, מה חשוב לעשות כבר בשלב ראשון ועוד. המידע מאפשר בחירות נכונות, ועוד קודם לכן עוזר לאדם להבין טוב יותר מה בעצם מהותי מבחינתו ועל מה הוא לא מוכן להתפשר.
  • יצירת תנאים אופטימליים לחיים אחרי הפרידה – בין אם באמצעות הסכם זמני ו\או קבוע ובין אם דרך הליך משפטי בבית משפט לענייני משפחה או בבית דין רבני. בחלק מהמקרים ישנה בחירה בין שתי הערכאות האלה, וזוהי בחירה בעלת השפעה עצומה על המשך הדרך. בפרט דואג עורך דין מומחה לגירושין ברעננה לזמני השהות הרצויים מבחינתכם, לגובה המזונות האופטימלי ולמנגנוני קבלת החלטות בסוגיות שונות הקשורות לגידול הילדים.

עורך דין לענייני משפחה רעננה

משרד עורכי דין שרון סגל פועל מתוך מחויבות מוחלטת לכל מי שפונה לקבלת עזרה, וזאת מתוך הבנה שהשירות של עורך דין גירושין רעננה חייב להיות לא רק מקצועי אלא גם אישי. צוות המשרד אמון גם על הובלת תהליכי גישור לטובת הגעה להסכמות שיאפשרו לוותר על הליכים משפטיים, וגם על הגשת תביעות שונות כשזוהי הדרך שתוביל לתוצאות הרצויות. דגש נוסף הוא שקיפות מלאה, כך שתדעו תמיד מה ניצב לפניכם ומהן האפשרויות העומדות בפניכם.

עורך דין גירושין רעננה שרון סגל

צור קשר לייעוץ ופרטים נוספים:

שתף כתבה זו:

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn

מאמרים קשורים

עורך דין גירושין רעננה
עורך דין גירושין רעננה

עורך דין גירושין רעננה שרון סגל גם אדם שיוזם גירושין מתוך הבנה שאין טעם להמשיך בחיים המשותפים, וגם מי שהתהליך

צור איתנו קשר

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.