...

Divorced

מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה
מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה

עורך דין גירושין חדרה

עורך דין גירושין בחדרה שרון סגל

גירושין הם כמובן לא סוף העולם, אבל הם כן מייצרים מצבים מאתגרים למדי. האתגרים הם גם בהיבט הרגשי, גם בהיבט הפרקטי וגם בהיבטים משפטיים ולכן כדאי למצוא עורך דין גירושין חדרה שאפשר לסמוך עליו ולהיעזר בו. ניסיון רב שנים מעל 13 שנה בתחום של צוות המשרד של עורכי דין שרון סגל, כמו גם היכולות המקצועיות הגבוהות, הופכים אותו לכתובת הנכונה עבור כל מי שניצב בפני אתגר סביב גירושין בחדרה.

עורך דין לענייני גירושין חדרה

  • כשההחלטה להיפרד אינה סופית – במקרה כזה עורך דין מומחה לגירושין יכול לערוך עבורכם הסכם משולב – גם הסכם שלום בית וגם הסכם גירושין. הכוונה היא להסכם שמסדיר את התנאים שבהם תוכלו להמשיך לחיות יחד, בהתאם כמובן לרצונות שלכם, ובנוסף כולל גם את תנאי הגירושין למקרה שהניסיון ייכשל.
  • צורך במזונות מידיים – אישה רשאית, בנסיבות מסוימות, לתבוע מזונות עבורה וזאת עד להשלמת הגירושין. מאחר שלא ניתן לתבוע מזונות אישה רטרואקטיבית, מומלץ לפנות מיד לעורך דין ולהגיש את התביעה ללא דיחוי.
  • חשד להסתרת נכסים – אם ישנו חשד להסתרת נכסים או ניסיון להברחת נכסים מצד בן/בת הזוג, כך שהם לא ייכללו ברכוש המשותף אשר מתחלק שווה בשווה, חשוב להתייעץ עם עורך דין שאמון על חשיפת כל הרכוש שאתם זכאים למחצית ממנו.
  • חילוקי דעות לגבי אופן גידול הילדים – הסיכון הגדול ביותר בגירושין הוא פגיעה בילדים. בהתאם אם יש חילוקי דעות לגבי המשמורת, זמני הזהות או כללים שונים הקשורים לגידולם של הילדים, כולל בעתיד, חשוב לפנות לעורך דין מיומן שגם יגן על האינטרסים שלכם וגם ימנע פגיעה מיותרת בילדים.

עורך דין משפחה בחדרה

עורך דין גירושין חדרה יכול לפעול בדרכים שונות, ובפרט כשהוא מוסמך גם להוביל תהליכי גישור. זוהי עוד סיבה טובה לבחור במשרד עורכי דין שרון סגל, שכבר הוכיח את עצמו במגוון רחב מאוד של מצבים. השירות ניתן בזמינות גבוהה, בגובה העיניים ותוך הקפדה על יחס אישי חם כדי שגם הדרך לתוצאות הרצויות תהיה נעימה ככל האפשר, גם אל מול האתגר.

עורך דין גירושין חדרה שרון סגל

צור קשר לייעוץ ופרטים נוספים:

שתף כתבה זו:

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn

מאמרים קשורים

עורך דין גירושין רעננה
עורך דין גירושין רעננה

עורך דין גירושין רעננה שרון סגל גם אדם שיוזם גירושין מתוך הבנה שאין טעם להמשיך בחיים המשותפים, וגם מי שהתהליך

צור איתנו קשר

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.