Divorced

מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה
מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה

איתך ולצידך בהליכי הגירושין…

ההחלטה לפרק את המשפחה ולפתוח בהליכי גירושין היא החלטה שלא פשוט לקבל. אנחנו רגילים לתא משפחתי, לבת או בן הזוג, ועצם המחשבה על "להתגרש" מלחיצה ומפחידה. אבל, ואבל גדול, הסטטיסטיקה לא משקרת ואחד מכל 2.5 זוגות בישראל צפוי להתגרש.

מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה מנוהל על ידי משרדו של עורך הדין שרון סגל, הנחשב למשרד בוטיק המתמקד בענייני המשפחה ובדינים הרלוונטיים. אם את או אתה נמצאים בצומת דרכים, ושוקלים לפרק את החבילה ולפתוח בהליכי גירושין, הגעתם למקום הנכון.

באמצעות אתר זה תוכלו להיחשף ולקרוא מידע רב אודות הליכי הגירושין בין אם בהסכמתם של בני הזוג ובין אם דרך הנתיב המשפטי. עוד באתר, סקירות משפטיות והסברים בנושא חלוקת רכוש, משמרות והסדרי ראיה, מזונות, ענייני ירושה וצוואות וכל הנוגע לדיני משפחה.

עו"ד שרון סגל הנו בעל ניסיון רב שנים בתחום, ומזמין כל אחת ואחד מכם לפנות לשיחת יעוץ אישית, ללא כל התחייבות וללא תשלום, על מנת לבחון את הסיטואציה שאליה הגעתם או נקלעתם בלית ברירה.

לשיחה אישית עם עו"ד שרון סגל
חייג/י: 052-2226699 (24 שעות ביממה)

סוף מעשה במחשבה תחילה!

לפני שמקבלים החלטות ובטח שלפני כל צעד, חשוב לבחון את המצב שאליו נקלעת בעיניים אוביקטיביות. דיני משפחה בכלל והליכי הגירושין בפרט יכולים להיות ארוכים, מפרכים וכאלה שגוזלים משאבים מרובים נפשיים, פיזיים וכלכליים.

חשוב להתייעץ עם עורך דין מומחה ולהבין איך להתגרש – בכל מקרה לגופו, שהרי כל הליך גירושין שונה בנסיבותיו מהליך קודם.

כפי שתוכלו לקרוא באתר וכפי שכל אחד ואחת מאיתנו שמע לא פעם בחיים, המסע לפירוק המשפחה כרוך בקבלת החלטות לא פשוטות שנוגעות לבני הזוג, לילדים, לרכוש משותף ולשיקולים כלכליים פרוספקטיביים – כאלה שצופים פני עתיד.

גם ובעיקר את ההחלטה על פירוק התא המשפחתי צריך לבחון ולשקול בכובד ראש, ותמיד עדיף לעשות זאת עם עורך דין מנוסה בתחום. רק אדם ואיש מקצוע שהוכשר לכך מבחינה משפטית ובעברו ניסיון משמעותי בטיפול מוצלח בתיקי גירושין, צריך ויוכל ללוות, לייעץ ולייצג אותך.

צריך לזכור כי לכל משפחה ולכל בני זוג הסיפור האישי שלהם ואין 2 מקרים דומים. העצות שתקבלו מבני המשפחה והחברים אולי טובות, אך אין ואסור להסתמך עליהן ולקבל החלטות משמעותיות לגבי עתידכם לפיהן.

כמה נקודות למחשבה לפני שמפרקים את החבילה…

בואו נעצור ונבחן את הנקודות הבאות, שמטרתן "לעשות שכל" בסחרחרת הרגשות שאליה נקלעתם.

התחום הרגשי – האם האהבה מתה? האם לאחר שנתגרש נוכל באמת להתאהב בבן זוג חדש? האם איני רוצה עוד אינטימיות עם בן הזוג הנוכחי? האם באמת מיצינו את כל האפשרויות ליישוב הסכסוך וליצירת שלום בית?

התחום הכלכלי – גירושין נוטים להרע את מצבם הכלכלי של בני הזוג המתגרשים. כדאי לחשוב – כיצד אסתדר מבחינה כלכלית? האם מצבי הנוכחי מאפשר לי לעמוד בזכות עצמי? האם ישנם שינויים שכדאי להתחיל לתכנן, כדי לשפר את מצבי הכלכלי לקראת השינוי שיתרחש?

וגם, האם אעמוד בהוצאות מזונות, דיור וכולי, שיחולו עלי באופן שונה מזה שהורגלתי אליו? האם האפשרויות הכלכליות שיעמדו לרשותי לאחר הגירושין נסבלות מבחינתי, בהקשר של דיור ואורח חיים?

קראו עוד על: חוק יחסי ממון בין בני זוג
 
תחום העצמי – כדאי לשאול בכנות, מה האפשרויות והחלופות העומדות בפני, להשגת בן זוג חדש. עד כמה אני אטרקטיבי, ועד כמה אוכל למשוך, להערכתי, בן זוג כמו זה שאני מדמיין עבור עצמי? האם יש משהו שאוכל לעשות כדי לאפשר לעצמי בן זוג אטרקטיבי יותר?

טובת הילדים – לא מומלץ לחיות בזוגיות רעה עבור שמירת המסגרת של הילדים. ילדים חשים בדרך כלל שהמסגרת סביבם אינה יציבה, גם אם לכאורה היא נשמרת. הדעה הרווחת היא שאין זו דוגמה טובה לחיי משפחה מספקים עבור הילדים. אולי, יתכן כי התזמון יהיה משמעותי עבורם.

יתכן שכדאי לדחות את הפרידה בזמן מוגדר מראש, למשל לטובת אירוע שהילד צפוי להשתתף בו, אולם קרוב לוודאי שמוטב שלא לוותר על רעיון הפרידה רק לשם יצירת סביבה יציבה לילדים. מאידך, אם מחליטים לפתוח בהליכי גירושין מבת או בן הנזוג, חשוב ביורת לזכור כי הילדים לא בחרו בדרך הזאת והם יפגעו מהגירושין כמעט בכל מקרה.

התנהגו בהתאם. תמיד שימו בראש סדר העדיפויות שלכם את טובת הילדים.

קראו בנושא: הסדר ראיה בפרידת זוגות חד מיניים בישראל

קראו בנושא: מיתוסים לגבי הליכי גירושין – שלא תגיד/י שלא ידעת

אנחנו כאן בשבילך!

בין אם נקלעת להליכים שלא מבחירה ובין אם קיבלת החלטה להתגרש, אנחנו כאן ונשמח לשוחח ולייעץ לך, לאחר שנבחן ביחד את מהות הסכסוך שמוביל ככל הנראה לפירוק התא המשפחתי ופתיחה בהליכי גירושין.

לעורך הדין שרון סגל ניסיון של מעל לעשור  בדיני משפחה והוא מציע גם לך לפנות ולהעזר בכישוריו המשפטיים והבין אישיים על מנת להתקדם הלאה, בין אם להליך גירושין בהסכמה ובין אם למסע משפטי דרך בית המשפט לענייני משפחה ו/או בית הדין הרבני.

סניף נתניה -מגדל סוהו 

סניף מרכז – מגדל התאומים 2 ר"ג 

קראו המלצות של לקוחות

אל תהססו ואל תשברו את הראש לבד – פנו אלינו.

רוצה לדעת עוד על הליכי גירושין?
ליחצו כאן לקבלת יעוץ משפטי אישי!

צור קשר לייעוץ ופרטים נוספים:

שתף כתבה זו:

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn

קטגוריות

הכתבות הפופולאריות

מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה

רוצה לדעת עוד?

מלא את הפרטים והשאר מעודכן בכל עת

מאמרים קשורים

עורך דין גירושין רעננה
עורך דין גירושין רעננה

עורך דין גירושין רעננה שרון סגל גם אדם שיוזם גירושין מתוך הבנה שאין טעם להמשיך בחיים המשותפים, וגם מי שהתהליך

צור איתנו קשר